Το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Στερεάς Ελλάδας στο πλαίσιο της διαρκούς επιστημονικής και παιδαγωγικής ενημέρωσης και υποστήριξης όλων των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και η Ομάδα Δημιουργικών Τεχνολογιών Μάθησης (http://ctll.e-ce.uth.gr) του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (THMMY), συνδιοργανώνουν διαδικτυακό σεμινάριο, με τίτλο: «Σχεδιαστική Σκέψη για την Καινοτομία»

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022 από τις 18:30 έως τις 20:30 και απευθύνεται σε όλους τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Διοργανώνεται στο πλαίσιο του ερευνητικού σχεδίου TEAMSTAR (https://www.teamstarproject.eu) που χρηματοδοτείται από πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Στο σεμινάριο θα παρουσιαστεί η σχεδιαστική σκέψη,  μια βαθιά ανθρωποκεντρική μεθοδολογία που στοχεύει στο σχεδιασμό καινοτόμων λύσεων σε προκλήσεις της βιομηχανίας και της κοινωνίας.

Η σχεδιαστική σκέψη εισάγει διαδικασίες ενσυναίσθησης για την καλύτερη κατανόηση ενός προβλήματος και των πραγματικών διαστάσεων του καθώς και των αναγκών και συναισθημάτων των χρηστών, κάνοντας δυνατό το σχεδιασμό λύσεων μέσω καταιγισμού ιδεών σε ομάδες σε δύσκολα προβλήματα ακόμη και αν αυτές δεν είναι προφανείς με την πρώτη ματιά.

Το ακροατήριο θα εξοικειωθεί με τις βασικές έννοιες της σχεδιαστικής σκέψης και θα λάβει χρήσιμες πρακτικές πληροφορίες σχετικά με την εφαρμογή δραστηριοτήτων και εργαλείων της σχεδιαστικής σκέψης στη μάθηση. Θα παρακολουθήσει επίσης επίδειξη ψηφιακών εργαλείων που συμβάλλουν στη συνεργασία στο πλαίσιο της σχεδιαστικής σκέψης.

Η παρακολούθηση θα γίνει μέσω της πλατφόρμας webex event, στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://minedu-primary2.webex.com/minedu-primary2/onstage/g.php?MTID=e36717e484f2cd01abdd9bd58bf80cc28

Event password:  1234

Στους εκπαιδευτικούς που θα συμμετάσχουν θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης. Ο Οργανωτικός Συντονιστής ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Στερεάς Ελλάδος

Δρ. Χρίστος Β. Μαρκαντώνης

πηγή edweek.gr

Follow us: