Μέχρι και 2,5 χρόνια βρίσκονται στα συρτάρια του υπουργείου Υποδομών με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, όμως συνεχίζουν να παραμένουν “κλεισμένα” σε βάρος τουλάχιστον της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, όπως αποδεικνύει επιστολή του Περιφερειάρχη Κ. Μπακογιάννη προς τον αρμόδιο υπουργό κ. Σπίρτζη.

Ο κ. Μπακογιάννης αναφέρεται σε τρία μεγάλα έργα, με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, τα οποία παρουσιάζουν καθυστέρηση 30 μηνών.

Συγκεκριμένα, ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας ζητά την άμεση παρέμβαση του υπουργού, για τηνβελτίωση του οδικού άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο, η μελέτη του οποίου είναι ώριμη και η Περιφέρεια έχει προτείνει την χρηματοδότηση με 15.000.000 ευρώ από ευρωπαϊκούς πόρους, όμως μετά 14 μήνες ακόμη να υποβληθεί πρόταση από το υπουργείο.
Το δεύτερο έργο αφορά την μελέτη του οδικού άξονα Δυτικής Φθιώτιδας, το τμήμα Τμήμα Σταυρός – Καστρί, με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση 2.600.000 ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων Στερεάς Ελλάδας, όμως έχουν ήδη παρέλθει 18 μήνες και ο διαγωνισμός δεν έχει προκηρυχθεί.

Το τρίτο έργο αφορά την μελέτη του οδικού άξονα Λαμία-Καρπενήσι, το τμήμα Νεοχωράκι – Ανατολικό στόμιο σήραγγας Τυμφρηστού, για το οποίο η πίστωση έχει εγκριθεί με 6.000.000 ευρώ, αλλά 30 μήνες μετά δεν έχουν υπογραφεί ούτε καν οι τρεις συμβάσεις για την υποβολή προκαταρκτικών μελετών.
Στην ίδια επιστολή, ο κ. Μπακογιάννης επαναφέρει το θέμα της επαναδημοπράτησης του έργου της Παράκαμψης Βασιλικού στην Εύβοια, για το οποίο, παρά τις δημόσιες 
πρωθυπουργικές δηλώσεις στο Περιφερειακό Αναπτυξιακό Συνέδριο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Στερεάς Ελλάδας στις 27 Ιουλίου 2018 και του υφυπουργού σε ειδική συνέντευξη στην Χαλκίδα, δεν έχει υπάρξει καμία εξέλιξη, παρά το ότι υπάρχει ήδη ώριμη μελέτη.

Follow us: