To έργο περιλαμβάνει την κατασκευή της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων των ανακαινισμένων σταθμών  Τιθορέας – Λιανοκλαδίου .

Η νέα χάραξη έχει σχεδιασθεί για ταχύτητες 160-200 χλμ /ώρα, ξεκινά από το σιδηροδρομικό Σταθμό Τιθορέας κατευθύνεται ανατολικά διασχίζοντας το όρος Καλλίδρομο με δίδυμη σήραγγα μήκους 9.036 μέτρων η κάθε μία και ακολουθώντας πεδινή διαδρομή μέσω της πεδιάδας του Σπερχειού ποταμού καταλήγει στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Λιανοκλαδίου.

Το έργο, που ξεκίνησε τη δεκαετία του 1990 αποσκοπεί:

  • στη μείωση του χρόνου διαδρομής της γραμμής Αθήνας – Θεσσαλονίκης σε 3,5 ώρες μετά την ολοκλήρωση των έργων.
  • στην αποκατάσταση των ασυνεχειών στα διευρωπαϊκά δίκτυα, μέρος των οποίων αποτελεί και ο σιδηροδρομικός άξονα ΠΑΘΕ/Π, τμήμα του οποίου αποτελεί το παρόν Έργο.

 

πληροφορίες – φωτογραφίες – video   ΕΡΓΟΣΕ.

 

 

Follow us: